torsdag 18 juni 2015

Over and out!

Fyra roliga matglädjerika år på Fågelviksrestaurangen!






Detta har varit en fantastisk resa från början till slut.. Det har hänt mycket under den här tiden. En resa i matglädjens tecken som resulterade i en guldko 2013.

Här har jag även kunnat utbilda mig som måltidsutbildare, varit delaktig i juryarbetet för Arla guldko, tv-inspelningar, radiosändningar, tidningsartiklar och mycket, mycket annat.

Paketet med matglädje finns kvar på Fågelvik och jag går vidare till en mindre skola i Ransberg.

Skolan - Nära Naturen!

Jag kommer att fortsätta mitt arbete med att sprida matglädje och vikten i att servera ett schysst käk till våra gäster - gammal som ung så är en måltid något så mycket mer än ett dagligt intag av vitaminer och mineraler.

För många är måltiden dagen höjdpunkt,  en social samhörighet, en plattform för det goda samtalet och en god måltid kan göra någons dag till något oförglömligt.


T A C K

Jag fortsätter att blogga.. en ny sida är under uppbyggnad och jag återkommer.

Kram Carina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar